100% Nöjd Kund


Vi har givit oss den på att varenda kund ska vara 100% nöjd med oss som leverantör! Med hur vi hanterar ordrar och försändelser. Och, framförallt kvaliteten på vår kundservice som är kunnig, hjälpsam, engagerad och personlig! 


Ja, vi spänner bågen högt genom att sätta upp ett sådant mål. Men, det är inte svårare än det låter – vi behandlar varje kund som att de är vår allra bästa och viktigaste kund och går alltid från ord till handling och ser till att hålla vad vi lovar. Det positiva i spiralen är att vi får jobba med nöjda och glada kunder.

Tveka inte att kontakta oss om vi misslyckas med vår målsättning och du som kund inte är helt nöjd med hur vi sköter oss.

Vi följer våra kundomdömen lika noggrannt som försäljningsstatistiken.
Som nystartad shop har Solbrillor.nu inga egna kundomdömen ännu. Men, efter sju års verksamhet i Sportbrillor.se med idel nöjda kunder kan du gärna läsa Sportbrillor.se's omdömen. Samma företag bakom med samma medarbetare borgar för att vi inte tänker acceptera annat än nöjda kunder även på Solbrillor.nu.  

Här kan du läsa omdömen från våra kunder.



Sportbrillor.se nominerade två år i rad i kategorin "Bäst Kundservice"

Vi är mycket stolta över att vårt målmedvetna arbete med att ha en kundservice i absoluta toppklass, två år i rad, har uppmärksammats av Prisjakt.nu som nominerat oss i klassen "Bäst kundservice" i deras Årets butik-utmärkelse 2018 och 2019.

Vi är fast beslutsamma att fortsätta på samma spår! Nöjda kunder är nämligen inte bara en framgångsfaktor rent affärsmässigt utan extremt roligt att arbeta med. Så du är varmt välkommen att sätta vår kundservice på prov även i framtiden!